HADIAH PERCUMA | DISKAUN 30% | PENGHANTARAN PERCUMA

Pembaikan pengilat kuku, atau krim tangan adalah baik untuk beg kulit retak

Pembaikan Pengilat Kuku

Jika hanya kesan kecil, maka anda boleh dapatkan sebotol pengilat kuku yang warnanya seakan beg dan sapukan pada lokasi beg itu ada calar. Adalah penting bahawa anda mesti mencari warna yang rapat, jika tidak, bukan sahaja tidak memainkan peranan pembaikan, tetapi secara langsung akan menjejaskan keindahan beg itu. Selepas memakai pengilat kuku, tunggu masa untuk membiarkannya kering. Yang terakhir tetapi paling penting ialah menggunakan satu lagi pengilat kuku lutsinar untuk melindungi warna asal dan memulihkan kilauan beg.



Krim tangan


Jika bahagian tepi beg telah haus, maka apa kata cuba sapukan krim tangan untuk menjadikan bahagian tepi lebih lembut dan elakkan pemakaian berterusan. Ini hanya sesuai untuk bahagian haus julat yang agak kecil. Untuk pemakaian yang lebih serius atau agak besar, kaedah sedemikian akan memberi sedikit kesan.



Perkhidmatan pembaikan profesional


Jika kehausan beg telah sangat serius sehingga sukar untuk ditangani, kami akan mengesyorkan untuk meminta bantuan perkhidmatan pembaikan profesional

Untuk mengelakkan kehausan beg kulit, berikut adalah beberapa petua! Beri perhatian kepada perkara berikut semasa menggunakan beg: cuba elakkan geseran dengan objek keras; beberapa perhiasan pakaian atau seluar juga akan membahayakan beg, yang harus diberi perhatian khusus; jangan letak objek tajam di dalam beg untuk mengelakkan kerosakan langsung pada beg; simpan beg untuk mengekalkan jarak selamat dari objek keras. Jangan tarik dan seret, jika tidak, beg itu mudah rosak.

Tinggalkan komen

Sila ambil perhatian, komen mesti diluluskan sebelum ia diterbitkan