HADIAH PERCUMA | DISKAUN 30% | PENGHANTARAN PERCUMA

Permulaan Jeli Aomos

Dongguan Shunqi Handbag Industry Co., Ltd. telah ditubuhkan pada tahun 1995. Selepas 27 tahun penerokaan dan pembangunan, perniagaan syarikat telah menjangkau Eurasia. Syarikat itu mempunyai studio reka bentuk bebas di United Kingdom dan melabur di kilang-kilang di seluruh Asia Tenggara. Ia mempunyai hampir 1000 pekerja dan nilai keluaran tahunan lebih daripada 100 juta yuan. Syarikat itu mempunyai perniagaan utama yang kaya, termasuk pembungkusan hadiah, beg perdagangan antarabangsa, beg tangan mewah mewah dan produk kulit, dll., yang boleh memenuhi pelbagai keperluan pengeluaran dan pembangunan pelanggan yang berbeza.

Perkembangan Jelly Aomos

Pada tahun 2017, Shunqi Handbag Industry Co., Ltd., dengan tahap proses yang kukuh, barisan pengeluaran automatik dan sejumlah besar paten produk, lulus pensijilan perusahaan teknologi tinggi Dongguan, dan telah dipilih sebagai perusahaan pendaraban kerajaan.

Pada tahun 2018, syarikat telah mengembangkan pangkalan pembuatan berskala besar ke luar negara (seperti Myanmar dan Vietnam, dll.). Untuk memecahkan halangan tarif kepada perdagangan antarabangsa, syarikat akan terus melabur dan meletakkan di GSP (sistem keutamaan umum) negara seperti Indonesia. Dalam pembangunan industri beg selama 27 tahun, kami telah memperoleh banyak rakan kongsi yang kukuh, seperti LVMH, Kenzo, Pinko, YSL, Armani, Calvin Klein, Tommy hilfiger dan Lyn, dsb. Selain rakan kongsi di luar negara, syarikat kami juga amat mementingkan pembangunan sektor jualan domestik. Secara dalaman, kami menyediakan perkhidmatan untuk Lining dan jenama e-dagang lain, penstrim langsung dan pelanggan domain peribadi. Untuk menyesuaikan diri dengan perubahan pantas dalam bidang fesyen pantas, walaupun kami menerima tempahan untuk beribu-ribu produk, kami boleh menyelesaikan proses daripada pembangunan kepada pengeluaran dan penghantaran dalam masa sebulan.

Dengan impian jenama Cina, disokong oleh kapasiti pengeluaran yang kukuh, Shunqi Handbag Industry Co.,Ltd.menubuhkan jenamanya sendiri——JELLY AOMOS pada 2013. Pada awalnya, dengan bantuan studio pereka British, jenama itu memfokuskan pada beg pertengahan dan mewah gaya British yang direka secara bebas, dengan "gaya British di lengan" sebagai ciri jenama, ia telah dipuji oleh pengguna.

Pada bulan Mac, 2014, Jelly Aomos's siri produk dengan gaya British sebagai konsep utama membuat penampilan pertama mereka. Produk kami dan video promosi yang dirakam oleh model British telah menerima pujian sebulat suara daripada orang dalam. Selepas itu, kami menandatangani perjanjian kerjasama straregic dengan Bandar Pelancongan Budaya Wanda, Pesta Fesyen Hong Kong, Ekspo Sutera Maritim, dan lain-lain.

Pada tahun 2016, pengasas JELLY AOMOS telah ditemu bual oleh Anhui Satellite TV. Pada tahun yang sama, beliau telah ditemu bual oleh pasukan program Tencent Video "Dongguan City Power".

Pada 2017, JELLY AOMOS memenangi anugerah perak Pertandingan Cerita Jenama Korporat yang diadakan oleh Kerajaan Perbandaran Dongguan.

Pada tahun 2021, JELLY AOMOS memasuki platform penstriman langsung Douyin. Dengan kualiti produk yang baik dan rantaian bekalan yang sangat baik, JELLY AOMOS telah disukai oleh ramai ketua penstriman langsung di Douyin dan telah mencapai perjanjian kerjasama yang mendalam dengan mereka. Pada November 2021, JELLY AOMOS lulus pensijilan kilang ace Douyin.

Impian Jeli Aomos

Dalam era pantas integrasi kecil kerja, keluarga, rangkaian sosial dan adegan lain, JELLY AOMOS memilih jenis beg yang ringkas dan klasik, digabungkan dengan warna pepejal dan kulit lembu berkualiti tinggi untuk membuat beg yang memenuhi keperluan wanita kontemporari yang kuat. kapasiti pengeluaran. Melihat ke hadapan untuk masa depan, Kumpulan Shunqi dan JELLY AOMOS akan terus mara ke hadapan dan membuat kemajuan selanjutnya. Kami akan berusaha untuk menjadi papan tanda berhuruf emas MADE IN CHINA.

Tinggalkan komen

Sila ambil perhatian, komen mesti diluluskan sebelum ia diterbitkan